Give away time!

English below (ENDED/ GEËINDIGD)

Het is tijd voor een give away!

Wat kan je winnen?
2 haakpakketten voor de So chique omslagdoek! 1 voor jou en 1 voor jouw haak vriend(in)Wat moet je doen?
Abonneer je op mijn YouTube kanaal!

Klik hier om je te abonneren

Het kost je niets. Bij 1000 abonnees ga ik de pakketten weg geven.
De pakketten worden verloot onder Nederlandse en Belgische deelnemers.

Waarom abonneren op mijn YouTube kanaal?
Het is een voorwaarde voor een give away die je waarschijnlijk nog niet hebt gezien. Het zit zo..Ik bied mijn patronen gratis aan op de blog en maak gratis toegankelijke video's over de patronen/steken. Met mijn blog en YouTube kanaal verdien ik (zeer weinig) inkomsten doordat adverteerders reclame plaatsen bij mijn posts en video's. Deze inkomsten gebruik ik om nieuwe garen aan te schaffen voor nieuwe leuke gratis patronen.
YouTube heeft het beleid aangepast en vraagt nu aan mij om 1000 abonnees te hebben en 240.000 kijk minuten.
Dus hulp is nodig! Het gaat de goede kant al op. Maar als ik dit niet haal, haalt YouTube de reclames van mijn video's af en komt er dus minder binnen voor garen.

Een lang verhaal, maar helaas de waarheid.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, zodat ik ook in de toekomst gratis patronen kan blijven aanbieden. En leuke give aways natuurlijk!

Give away time!

The so chique shawl CAL had ended. 
I'm giving away; enough skeins of Lion Brand Ice cream to make the shawl! The lion brand ice cream yarn can be won by any US and Canadian resident. My dear Canadian friend Toto will ship the yarn, so when you win, it'll be there quick! When I have 1000 subscribers, I'm picking a winner!

What do you have to do?

Subscribe to my YouTube channel!
It's free
Click here to subscribe

Why subscribe?
Subscribing to a youtube channel isn't a term you see a lot for a give away. I'll tell you why I choose to.

YouTube has changed its policy. I now have to have 1000 subscribers and 240.000 watch minutes to keep adds in my videos. With the adds I earn a little bit of money that I use for buying yarn for new projects. I would like to continue making free patterns,but will have to have adds on my YouTube channel to do so.
I hope you can help me out! So the patterns can be free and more give always can be given :)




Comments

  1. I subscribed. Ice cream yarn is one of my faves!

    ReplyDelete
  2. I subscribed.. I love your videos :)

    ReplyDelete
  3. geabonneerd natuurlijk! vooral door blijven gaan. super video's en ontwerpen!!

    ReplyDelete
  4. Gedaan! Heel veel succes. Je maakt hele mooie ontwerpen.

    ReplyDelete
  5. Snap je helemaal en heb me dus ook geabonneerd ga morgen meteen even er tussen kijken naar al het leuks.

    ReplyDelete
  6. Done! I am just starting part 4 of the So Chique shawl. I had to wait for the yarn, Alize Angora Gold simli, to arrive. I chose the color Mink and it is gorgeous! I can't wait for the next CAL.

    ReplyDelete
  7. I'm already a subscriber. Thank you for the chance to win. I've never worked with this yarn before.

    ReplyDelete
  8. Subscribed..thank you very much. Hello from Canada.

    ReplyDelete
  9. I subscribed. Thank you for the giveaway ��

    ReplyDelete
  10. I subscribed..thank you for sharing and the chance to win��❤️��

    ReplyDelete
  11. Geabonneerd. Doe graag mee met je give away! Samen met mn vriendin en de juf van mn zoontje.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

(NL) Dazzling vest hele patroon voor verloopgaren

(US) Dazzling CAL 2 colors (whole) pattern

(NL) Dazzling vest hele patroon voor 5 kleuren